Děkujeme za pochopení.
icmek
a prosím
ukažte mi, kdo vypouští více škodlivin. zda-li moje 15 let stará 1.3 16V, nebo snad fungl nové BMW X5 4.8i ... ? víte.. vrstva lidí, která denně čte možná blesk, a stále ještě uznává rovnici bohatý = inteligentní, vám to možná sežere. zbytek populace, tedy lidé myslící vlastní hlavou a né půjčenym kolenem, Vás pošlou víte kam.
icmek
Re: a prosím
a abych nebyl srab, pane Onderko, tak se podepíši. Jakub Dvořák, Říčany.
icmek
pane Onderko, když už mne citujete (icmek), máte tam chybu:
klasický win-win systém znamená, že vydělají všichni. to ale není tak uplně příklad šrotovného, že? stát vydá 30 000,-, aby obratem dostal zpět minimálně tuto částku (v případě nejlevnějšího vozu na trhu - Dacie). schválně to spočítejte se všemi poplatky, které zaplatíte, než s novým autem vyjedete. a plátcem DPH je spotřebitel. automobilka prodá - vydělá. o tom není pochyb. spotřebitel, kupující a ten, kdo vezme vašich 30k, zaplatí v případě auta za 500 tisíc státu skoro 100 000 okamžitě zpátky jako DPH, poplatek za přihlášení, evidenční kontrola, spotřební daň z první plné nádrže... takže, pane Onderko, né že vydělají všichni... ale "někdo vydělá více, někdo naopak více dá." že?
vItava
Nezkušenost
Problém politiků dneška je to, že jsou to takoví čeští Honzové, zvyklí válet se doma za pecí, a jenom slezou z pece, už chtějí poučovat. Vám, pane Onderko, zjevně chybí zkušenosti ze zahraničí. Kdybyste měl opravdu zkušenost s řízením např. v Německu, tak těžko napíšete takový článek. V Německo je skutečně nižší nehodovost než u nás, dokonce nižší než ve Vámi citované Francii, především díky následujícímu: - neomezená rychlost na dálnicích, - vyšší rychlost mimo obec (100 km-h), - bez povinnosti denního svícení, - tolerance malého množství alkoholu (pivo po obědě).
vItava
Re: Nezkušenost
Pokud to, pane Onderko, myslíte s bezpečností silničního provozu vážně, tak se prosím zasaďtě o to, aby tato v Německu osvědčená pravidla platila co nejdříve i u nás. Děkuji.
wolf359
dotaz
milý pane Onderko, mohl byste nám prosím citovat zdroj z kterého máte vašich 1000 - 1200 mrtvých na silnici ročně? pominu-li fakt že vyhledávat informace Vás snad naučili letos na VUT, pak pokud budu vycházet z oficiálního dokumentu PČR (http://www.policie.cz/soubor/2009-03-informace-pdf.aspx), který by Vám snad netrvalo najít tak dlouho, za rok 2008 uvedeno 192 mrtvých, 2007 209 mrtvých atd.což je necelých 20 % Vámi uváděných...ale chápu, 1000 lidí vypadá opticky "lépe" než nějakých 200 že...dá se na tom lépe přihřívat polívčička...
Zapata
Re: dotaz
Když už tady machruješ, tak se do toho dokumentu podívej pořádně: údaje jsou za první čtvrtletí. Ty jsi asi do školy moc nechodil, co? Možná tak na VUML, tam byli v manipulacích mistři.
Mysel
Nemecko?
Rad bych se Vas, pane Onderko, na neco zeptal:
- byl jste uz nekdy v zivote v SRN?
- pokud ano, ridil jste tam automobil?
- pokud ano, kolik kilometru jste tam najezdil (na rychlostnich komunikacich)?
Podle Vase ho clanku se mi totiz zda, ze o Nemecku vite pouze to, ze Vam predseda Paroubek kdysi prozradil, ze to je "taky nekde v Evrope".
MIR80
Srotovne
Srotovne je bajecna zalezitost. Dostanete od statu 30.000 kc, koupite fabii za 220.000 kc, DPH 19% u tohoto vozu udela 41.800. Takze 30.000 srotovneho se vrati obratem zpatky i s temer 40% urokem. A to je dobry vydelek na casti populace, ktera si nespocte 1+1
cover72
Stará auta nebezpečná?
Máme BMW 530i, rv. 1989. NAjeto má přes 380 kkm - a bez jakýchkoli problémů vybrzdí nebo vyakceleruje jakoukoli škodovku včetně té nejnovější. Je hezké poukazovat na desítky airbagů včetně toho pro brýle - ale už se jaksi pozapomíná na to, že tahle opatření pro případ nehody něco stojí - stojí přidanou váhu, čímž zhoršují možnost vozu se nehodě vyhnout.
Historka pro dokreslení: šéf jel jednou po silnici v srbsku. On ve volvu a pár stovek metrů před ním BMW, oba okolo 150. Najednou tam bavoráku zboku vpálil povoz - a bavorák se mu na 20m vyhnul. Proč? Protože má BMW, i 20leté, nejlepší podvozek na světě. Kdyby tam místo toho jela škoda oktávie s 10 airbagy, do povozu to napálí - a ve 150 ani airbagy nepomohou.
A o to tu běží - prosím, vy si kupte fabii s airbagy. Ale já chci bezpečnost pasivní - proto si po favoritu kupuji 15leté BMW, kterým se vyhnu tomu, o co se vy rozflákáte. Ale NIKDO AŤ MI NENAKAZUJE, ČÍM MUSÍM JEZDIT S OHLEDEM NA SVOJE BLAHO - s dovolením, rozhoduji se sám.
lejnok
Majklova_proxy
OOOMG...
Win-win? Vydela stat, vydela automobilka a zaplati to ... zakaznik? To je vyhra!
-
"Samozřejmě to neznamená, že nemůže dalších deset, dvacet let jezdit - ale také to neznamená, že nejsou nebezpečná." >> Roztomile pravdive prereknuti jdouci na dren veci?
-
Toxicke latky? Ktere konkretni TOXICKE latky emituje Fabie mnohem min, nez ten zachovaly Focus, pane dopravni experte? / Konsky potah by neprirodnigo neemitoval nic, je tohle snad cesta...?
lejnok
Re: OOOMG...
"Vydela stat, vydela automobilka a zaplati to ... zakaznik" a hlavně všichni daňoví poplatníci.
Krást z cizího to sockomoušum vždycky šlo. (To že se to teď naučily všechny strany v parlamentu nepopírám.)
MIR80
Jizdenka
Pro Vasi predstavu
jednorazova jizdenka ve Vidni je za 1.7 EUR, tedy za za 46 Kc, v Brne je za 22, Ale denni ve Vidni stoji 5.7 EUR, tedy 155 Kc, naproti tomu v Brne 190. Jsme my to ale velkomesto.
- Počet článků 78
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1498x